loading...
به روز ترین مطالب آموزشی
Mostafa.b بازدید : 19759 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (3)
رمز های آپدیت آفلاین

 


 

دوستان عزیز فعلا همین کار میکنه اگه کار نکرد حتما از قسمت نظرات بهمون خبر بدین،
توجه فرمایید در حین کپی کردن حرف اضافه خالی کپی نشود وگرنه میگه رمزاشتباهه، دوستان عزیز اگه نشد دوباره امتحان کنید و یا بصورت دستی یوزر نیم پسورد را وارد کنید چون هرروز تست می شود و از صحت این یوزر نیم پسورد ها اطمینان بعمل می آید.

باتشکر
 

Username: EAV-0104992949
 
Password: txvdpfcj55

 

username: TRIAL-0113350465
password: puh6jcbcsd


username: TRIAL-0113350525
password: 62ehutbeba

 

username: TRIAL-0113352098
password: bmkc886cbc


username: TRIAL-0113352155
password: 2atxxd73jt

 

username: TRIAL-0113355734
password: 8u336r5pb4


username: TRIAL-0113355821
password: remsaehr9j


username: TRIAL-0113357263
password: v355kb5ekj


username: TRIAL-0113357323
password: jc7tdnkem8


username: TRIAL-0113357384
password: dd86mk7sd8


username: TRIAL-0113354096
password: sc5u5d39u2


username: TRIAL-0113355554
password: 66fkan73c3


username: TRIAL-0113355612
password: 86dncvd8xk


username: TRIAL-0113355665
password: fu2sfrv43e

 

username: TRIAL-0113352219
password: 64b86dh8h6

 

username: TRIAL-0113352281
password: s92kpmxpsc

 

username: TRIAL-0113352366
password: n688d5pxf2

 

username: TRIAL-0113353802
password: p3jp7rd4c4

 

username: TRIAL-0113353854
password: uu5ksd24ns

 

Mostafa.b بازدید : 16243 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (1)
آموزش تصویری SMS Backup – Restore پشتیبان گیری از پیام های موبایل

به دلیل مشکلات نصب نرم افزار SMS Backup - Restore Pro بر روی گوشی های اندروید ما سعی کردیم آموزش قدم به قدم و کامل نصب نرم افزار بک آپ گیری اس ام اس ها را به همه شما کاربران محترم سایت به طور کامل و به صورت عکس و فیلم آموزش دهیم، این آموزش بسیار ساده است ونیازی به روت کردن گوشی اندروید نیست، شما می توانید تمامی این آموزش ها را بصورت تصویری در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از آموزش این نرم افزار لذت ببرید (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 16369 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (1)
آموزش تصویری دانلود برنامه های Google Play گوگل پلی از طریق کامپیوتر

آموزش تصویری دانلود برنامه های Google Play گوگل پلی از طریق کامپیوتر برای اولین بار بصورت کامل و گام به گام برای همه شما کاربران محترم سایت ارائه شد. به دلیل درخواست زیاد اکثر کاربران اندرویدی امروز ما طریقه بسیار آسان و ساده دانلود کردن تمامی بازی ها و نرم افزارهای اندروید در گوگل پلی را به شما آموزش می دهیم. توجه داشته باشید که تا به امروز هیچ کس نمی توانست بصورت مستقیم لینک برنامه های گوگل پلی را از کامپیوتر دریافت کند و می بایست آنها را از (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 95108 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

احتمالا شما هم با کمبود هارد دیسک خود روی کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود مواجه شده اید و قصد داشتید هارد دیسک خود را ارتقاء دهید ولی به دلیل حجم اطلاعات و نصب ویندوز دوباره منصرف شده اید. نصب ویندوزی جدیدی که باعث از بین رفتن کلی از اطلاعات شما میشود و…. در این مطلب روش ساده ای را آموزش می دهیم که بدون نیاز به نصب مجد د ویندوز بتوانید هارد دیسک خود را با تمام اطلاعات قبلی تعویض کنید.
Mostafa.b بازدید : 89511 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

كارتون بسازید

 


این روزها برخی تلویزیون‌ها فیلم‌ سه‌بعدی نمایش می‌دهد، كارتون‌ها به ‌صورت انیمیشن‌های سه‌بعدی ساخته می‌شود و همه چیز روزبه‌روز شكل واقعی‌تری به خود می‌گیرد؛ اما در این میان هنوز هم بسیاری از مردم، كارتون‌های دوبعدی زمان كودكی خود را كه از نقاشی‌هایی كودكانه‌ ایجاد شده بود به این فیلم‌ها و كارتون‌های جدید ترجیح می‌دهند و از مشاهده آنها لذت می‌برند.

Mostafa.b بازدید : 90148 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی سیستم داشته و اشتباها آنها را حذف کرده‌اید، بد نیست سری به سطل‌آشغال ویندوز بزنید. شاید این فایل‌ها هنوز آنجا باقی مانده باشند. اما اگر سطل‌آشغال را هم خالی‌ کرده و اطلاعات آن را از بین برده‌اید، چاره کار شما نزد ماست. با Undela اطلاعات از دست رفته‌تان تا جای ممکن باز خواهد گشت.

Mostafa.b بازدید : 89878 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
NFC  می‌تواند تلفن شما را به یك كیف پول دیجیتال تبدیل كند، می‌تواند یك شاه كلید برای همه چیز از كلید خانه‌ گرفته تا سوئیچ ماشینتان یا نشان شناسایی یك دولت یا یك شركت باشد. دراین قسمت در ادامه ی قسمت قبل جنبه های دیگر این فناوری را بررسی می کنیم.
Mostafa.b بازدید : 78922 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگرچه سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز، لینوکس، یونیکس و اوبونتو دارای کارایی های مهمی هستند اما همیشه باید این نکته را مد نظر داشت که هر کس بسته به نیاز خود سیستم عاملش را انتخاب کند. در اینجا قصد داریم مزایای این سیستم عامل بپردازیم.

Mostafa.b بازدید : 11970 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سیاری از کاربران در هنگام خرید یک کامپیوتر جدید، اهمیت کمی برای مانیتور قائل می‌شوند و تنها معیارهای انتخاب آنها، طراحی ظاهر و یا سایز نمایشگر است. اما در نظر داشته باشید که شما زمان بسیار زیادی را صرف مطالعه، خواندن ایمیل، مرور صفحات وب یا بازی‌های کامپیوتری می‌کنید که همگی در مانیتور به نمایش درمی‌آیند. پس لازم است، معیارهای خود را کمی گسترش داده و برای انتخاب مانیتور مورد نظر خود دقت بیشتری به خرج دهید.

 

Mostafa.b بازدید : 26015 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

آزادسازی حافظه اشغال شده ی بی مصرف برنامه

توسط Garbage Collector در Visual Basic

 


وقتی برنامه ای اجرا می شود اشیا به وجود می آیند و مقداری از حافظه  را به خود اختصاص می دهند. هنگامی که کار ما به یک شی تمام شد و شی را Dispose کردیم و یا زمانی که زمان حیات (Life Time)  یک شی به پایان رسید، حافظه اشغال شده توسط این شی بلا فاصله آزاد نمی شود و در حقیقت در این هنگام رویداد Finalize مربوط به شی،  فراخوانی نمی شود.

آزادسازی حافظه اشغال شده ی بی مصرف برنامه

زباله روب معمولا در دو حالت شروع به آزاد سازی حافظه اشغال شده می کند:

**در حین اجرای برنامه زمانی که برنامه نیاز به حافظه جدیدی داشته باشد و با کمبود حافظه آزاد روبرو شود، زباله روب شروع به کار کرده و تمام حافظه هایی که توسط برنامه اشغال شده اند را نشانه گذاری می کند. گروهی از این حافظه ها در حال حاضر توسط برنامه در حال استفاده هستند و گروهی دیگر قبلا استفاده شده اند و اکنون دیگر قابل دسترسی و استفاده نیستند. (مانند اشیایی که در یک ساب روتین ایجاد شده اند و فراخوانی ساب روتین به پایان رسیده باشد). پس از اینکه نشانه گذاری به پایان رسید، زباله روب شروع به آزاد سازی حافظه هایی که به عنوان حافظه اشغال شده بی مصرف ، نشانه گذاری شده اند می کند.

** زمانی که اجرای برنامه به پایان می رسد که در این حالت زباله روب شروع به کار کرده و کل حافظه ای که توسط برنامه اشغال شده بود را آزاد می کند.

در حالت عادی بهتر است که ما در کار زباله روب دخالت نکنیم و بگذاریم که . NET Framework وظیفه مدیریت حافظه رو بر عهده بگیرد. ولی در پاره ای از موارد ما احتیاج پیدا می کنیم که زباله روب را در هنگام اجرای برنامه فراخوانی کنیم تا راندمان و کارایی برنامه بالا برود

مثلا تصور کنید که برنامه ای داریم که هنگام اجرا، تعداد بسیار زیادی از اشیا را به وجود آورده و سپس آنها را آزاد می کند و عملکرد برنامه به صورتی است که نیاز داریم مدت زیادی در حال اجرا باشد. نتیجه این می شود که پس از مدتی حافظه بسیار زیادی توسط برنامه اشغال می شود که می تواند در کارایی سیستم و عملکرد سایر برنامه هایی که در حال اجرا هستند تأثیر منفی بگذارد.

در این گونه مواقع ما نیاز پیدا می کنیم که هر از چند گاهی درهنگام اجرای برنامه ، حافظه های اشغال شده ی  بی مصرف را آزاد کنیم و درحقیقت ، زباله روب را وادار سازیم تا این عمل را انجام دهد.

در این قسمت برنامه ای خواهیم نوشت که مطالب فوق را در بر گرفته و نحوه پیاده سازی آن رانشان خواهیم داد.

آزادسازی حافظه اشغال شده ی بی مصرف برنامه

یک پروژه از نوع Windows Application ایجاد کرده و دو دکمه به نام های btnAllocateObject و btnForceGarbageCollection  به فرم اضافه کنید.

در رویداد کلیک مربوط به دکمه btnAllocateObject  قطعه کد زیر را بنویسید.

' Create an object.

Private Sub btnAllocateObject_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnAllocateObject.Click

Dim obj As New TestClass

obj.ObjectNumber = m_ObjectNumber

MessageBox.Show("Created object " & m_ObjectNumber)

m_ObjectNumber += 1

End Sub

همانطور که مشاهده می کنید ما یک شی از نوع کلاس TestClass که در ادامه به تشریح آن می پردازم ایجاد نموده  و عضو ObjectNumber آن را مقدار دهی می کنیم.

 

اکنون در رویداد کلیک مربوط به کنترل btnForceGarbageCollection قطعه کد زیر را بنویسید.

' Collect all garbage generations.

Private Sub btnForceGarbageCollection_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnForceGarbageCollection.Click

GC.Collect()

MessageBox.Show("Done")

End Sub

با اجرای دستود GC.Collect ، عمل زباله روبی (Garbage Collection) آغاز می گردد.

عمل زباله روب به این شکل است که متد Finalize مربوط به اشیایی که باید حافظه آن ها آزاد گردد را فراخوانی می کند.  برای نشان دادن این رویه، ما ساب روتین Finalize مربوط به کلاس TestClass را Override می کنیم.

Public Class TestClass

Public ObjectNumber As Integer

' Display a finalization message.

Protected Overrides Sub Finalize()

MyBase.Finalize()

MessageBox.Show("Finalizing " & ObjectNumber)

End Sub

End Class

کار تمام شد.

برای امتحان برنامه آن را اجرا کنید و چند دفعه دکمه btnAllocateObject  را کلیک کنید.  مشاهده می کنید که هر بار یک شی از نوع کلاس TestClass ایجاد شده و عضو ObectNumber آن مقدار دهی می شود.

اکنون دکمه btnForceGarbageCollection  را کلیک کنید. مشاهده می کنید که زباله روب در حقیقت متد Finalize هر یک از اشیایی که قبلا ایجاد نموده ایم را فراخوانی می کند و مقداری را که ما به عضو ObectNumber هر شی اختصاص دادیم را مشاده می کنید.

 

Mostafa.b بازدید : 8694 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

داشتن فضایی در اینترنت مشابه صندوق پستی که کلید آن فقط در دست شما باشد جالب به نظر می رسد. در صورتی که آدرس آن را به دیگران اعلام کنید، آن ها می توانند با استفاده از Email خود به شما نامه و یا فایلی را ارسال كنند. البته واضح است که ایمیل تفاوت هایی نیز با صندوق پستی شما دارد.

رقابت بر سر ایمیل مجهزتر

امروزه از طریق سایت هایی كه ایمیل رایگان می دهند مانند yahoo و Google  كه مدیریت این ایمیل ها نیز از طریق خود سایت یاهو و گوگل امكان پذیر است می توانیم چندین ایمیل داشته باشیم .

اگرچه هر یك از سرویس دهنده ها سعی بر این دارند كه امكاناتی جالب به سرویس های خود اضافه كنند اما هر یك طرفداران خود را دارند .

مایكروسافت نیز در این زمینه امكاناتی را ارائه داده است .

پس از خرید هاتمیل (Hotmail) توسط مایكروسافت  در سال 1997 ، این بار مایكروسافت امكانات بیشتری را در قالب Outlook.com ارائه داده است .

یکپارچگی اجتماعی Outlook با سرویس های شبکه های اجتماعی متعدد و قرار دادن یک لینک به صفحه پروفایل شما، این امكان را به شما می دهد كه برای گذاشتن کامنت و یا پاسخ به دوستتان در شبکه های اجتماعی مستقیماً از این سرویس استفاده کنید. البته از این قابلیت در صورتی می توانید استفاده کنید که به Outlook اجازه اسکن مطالب عمومی در دو سرویس را بدهید. همچنین می توانید این قابلیت را هر زمان که دوست داشتید غیر فعال کنید.

طراحی این سرویس به ویترین ویندوز 8 شبیه است .هر زمان که دوست داشته باشید می توانید رنگ آن را به رنگ های دیگر تغییر دهید.

رقابت بر سر ایمیل مجهزتر

تا هنگامی که یک پیام را به حالت انتخاب شده در نیاورید، آیتم های ناوبری را نخواهید دید و فقط گزینه ی “نوشتن پیام جدید”‌ در دسترس خواهد بود. فضای سفیدی در بالای صفحه پیام اضافه شده است که رفتن به ایمیل های قبلی و بعدی و بازگشت به صفحه مرکزی را میسر می سازد.

سرعت سرویس قدیمی با Outlook جدید تغییری نکرده اما ممکن است مایکروسافت این قسمت را بزودی بهینه کند. كسانی كه می خواهند ایمیل اصلی خود را به كسی ندهند می توانند از yahoo و یا Gmail استفاده كنند و یا اینكه از سرویس جدید Outlook  بهره ببرند.

ایمیل مستعار بسازید

برای ساخت یک ایمیل مستعار در حساب Outlook.com اصلی تان، بر روی آیکون چرخ دنده و یا همان قسمت تنظیمات، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و “More mail settings”‌ را انتخاب کنید. در بخش “Manage your account”‌  گزینه “Create a Outlook alias”‌ را انتخاب کرده و نام مستعار خود را با دامنه های hotmail.com ، live.com  و Outlook.com ایجاد کنید.

رقابت بر سر ایمیل مجهزتر

برای ارسال ایمیل از طریق ایمیل مستعار خود در  Outlook.com، بر روی نام اکانت خود کلیک کرده و آدرس ایمیل مستعار خود را انتخاب کنید.

یكی از مزایای ایجاد شده توسط گوگل یکپارچه شدن Google Hangouts  با جیمیل است که کاربران قادر خواهند بود تا ویدئوهای upload شده را با هم ببینند و از طریق ویژگی اشتراک گذاری صفحه با هم تعامل کنند.

مایکروسافت برای رقابت با Gmail در Outlook.com شبکه‌های اجتماعی را گنجانده است .

به کمک Outbook می‌توان به راحتی اسلایدشویی از تصاویر Attach  شده را مشاهده کرد، مجموعه Office و سرویس ذخیره‌سازی Skydive نیز با آن یکپارچه شده است ، چت Facebook نیز جز امکانات جالب آن است .

یکی از امکانات پرکاربرد یک سرویس ایمیل این است که قابلیت باز کردن، ویرایش و به اشتراک گذاشتن اسناد Word، Excel و Powerpoint را داشته باشد .

گفت وگوی ویدیویی با کاربران Skype و Outlook به راحتی صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مسأله این است که نیازی به نصب Skype روی کامپیوتر نیست بلکه می‌توان گفت وگوی ویدیویی را در محیط مرورگر انجام داد.

گفت‌وگوی ویدیویی با کاربران Skype و Outlook به راحتی صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مسأله این است که نیازی به نصب Skype روی کامپیوتر نیست بلکه می‌توان گفت‌وگوی ویدیویی را در محیط مرورگر انجام داد

اما نگاهی نیز به امنیت این سرویس بیندازیم.

در ابتدای این راه برخی کاربران خوش ذوق از بی دقتی مایکروسافت سوء استفاده کردند و توانستند در همان ساعات اول، ایمیل هایی به نام مدیرعامل مایکروسافت و یا دیگر شخصیت هایی مشهور جهان به ثبت برسانند.

رقابت بر سر ایمیل مجهزتر

در سرویس ایمیل Outlook رمز عبور نمی تواند بیشتر از 16 کاراکتر باشد. ولی حداقل، کوتاه ترین طول رمز عبور باید 8 کاراکتر باشد. در سرویس ایمیل  Yahoo، رمز عبور می تواند بین 6 الی 32 کاراکتر باشد. در سرویس ایمیل  Gmail، شاید تا به حال کسی امتحان نکرده باشد، رمز عبور می تواند تا حداکثر 200 کاراکتر باشد!

رقابت بر سر ایمیل مجهزتر

و در پایان جالب است بدانید تا به حال بیش از یک میلیون کاربر بر روی این سرویس جدید ایمیل ثبت نام کرده اند.

Mostafa.b بازدید : 8780 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

فرمان Color Range كه از فرامین قدیمی فتوشاپ است، برای انتخاب قسمت مورد نظر تصویر بر مبنای تشابه رنگی به كار می‌رود و امكانات متنوعی برای انتخاب قسمت‌های مورد نظـــــر از یك تصویــــر بر مبنای تشابه رنگی در اختیار كاربر قرار می‌دهد كه قبلا به صورت كامل درباره آن توضیح داده شده است.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

اما نكته قابل توجهی كه در نسخه جدید فتوشاپ به این فرمان اضافه شده ویژگی جالب انتخاب رنگ پوست Skin Tones بوده كه به قسمت Select این فرمان اضافه شده است و به كمك آن می‌توانیم رنگ‌های محدوده رنگ پوست را براحتی انتخاب و نسبت به رتوش یا تنظیم رنگ آن اقدام كنیم.

برای فراخوانی این فرمان بعد از باز كردن تصویر در محیط فتوشاپ از قسمت Select گزینه Color Range را انتخاب می‌كنیم، سپس در قسمت Select كلیك كرده و از منوی بازشده گزینه Skin Tones را انتخاب می‌كنیم.

با جابه‌جایی قسمت Fuzziness می‌توانیم محدوده انتخابی را بزرگ یا كوچك‌تر كرد و به محدوده مورد نظر خود برسیم. در قسمت پایین، قسمت‌های انتخابی با رنگ سفید نمایش داده شده و با تغییر مقدار Fuzziness‌ قابل تنظیم است.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

نكته جالب دیگر در این فرمان، گزینه جدید Detect Face است كه به كمك آن می‌توانیم بعد از انتخاب محدوده رنگ‌های مشابه رنگ پوست، با فعال‌كردن حالت شناسایی چهره محدوده انتخابی خود را دقیق‌تر و كامل‌تر كنیم. بعد از تنظیم دقیق محدوده مورد نظر برای انتخاب، با كلیك روی دكمه OK انتخاب خود را تائید می‌كنیم.

سوتیتر: نكته قابل توجهی كه در نسخه جدید فتوشاپ به این فرمان اضافه شده ویژگی جالب انتخاب رنگ پوست Skin Tones بوده كه به قسمت Select این فرمان اضافه شده است و به كمك آن می‌توانیم رنگ‌های محدوده رنگ پوست را براحتی انتخاب و نسبت به رتوش یا تنظیم رنگ آن اقدام كنیم.

یك عكاس در جریان رتوش یك تصویر بارها و بارها اندازه قلم‌مو (Size)، سختی (Hardness) و شفافیت (Opacity) آن را تغییر می‌دهد تا بهترین نتیجه در كار حاصل شود. برای این كار باید در محیط كاری راست‌كلیك كرده و از پنجره ظاهر‌شده تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب كنید.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

در نسخه CS5 میانبری برای این كار ارائه شد كه كاربر با فشار دكمه Alt همراه با درگ كلید راست ماوس با ظاهر‌شدن یك دایره قرمز‌رنگ، امكان تغییر اندازه (با حركت به چپ و راست) و سختی قلم (با حركت به بالا و پایین) را داشت؛ اما امكان تغییر شفافیت به كمك این میانبر وجود نداشت.

در نسخه CS6 با مراجعه به مسیر Edit\Preferences و انتخاب گزینه General یا فشار كلید‌های Ctrl+K و برداشتن تیك گزینه Vary Round Brush Hardness based on HUD vertical movement با حركت ماوس به سمت بالا و پایین در (Alt+درگ كلیك راست) شفافیت قلم‌مو كم و زیاد خواهد شد.

از دیگر فرامینی كه در نسخه جدید تغییرات زیادی روی آن انجام گرفته و قدرتمندتر شده فیلتر نورپردازی روی عكس است كه از مسیر: Filter\Render\Lighting Effects قابل فراخوانی است.

اگر در نسخه‌های قبلی با این فیلتر كار كرده باشید، خواهید دید كه محیط كاری آن به صورت كامل عوض شده و امكانات گسترده‌ای به آن افزوده شده است.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

در این فیلتر می‌توانیم تصویر خود را به صورت مجازی با سه نوع نور نقطه‌ای (Point)، جهتدار (Spot) و نور خورشید  (Infinite) نورپردازی كنیم، كه البته امكان تغییر ویژگی‌هایی چون رنگ نور، شدت، حالت تركیبی و... نورها نیز وجود دارد.

به این منظور می‌توانیم از قسمت بالای پنجره، نور مورد نظر خود را انتخاب كرده و پس از تعیین موقعیت و مقدار آن به كمك آیكون‌های ظاهر‌شده روی تصویر، با منوهای موجود در سمت راست پنجره آن را تنظیم كنیم.

در این فیلتر می‌توانیم فهرست منابع نوری اضافه‌شده به تصویر را از قسمت Light‌ مشاهده و در صورت نیاز نسبت به حذف یا خاموش‌كردن آنها اقدام كنیم.

یكی دیگر از ابزارهای پركاربرد عكاسان كه می‌توان گفت در نسخه جدید تغییر زیادی كرده است، ابزار Crop است كه به كمك آن می‌توان قسمت‌های اضافی یك تصویر را حذف كنیم.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

با انتخاب ابزار Crop‌ از جعبه ابزار یا با فشار دكمه c جهت فراخوانی ابزار، اولین تغییری كه در این ابزار جلب توجه می‌كند نوار تنظیمات آن در زیر نوار منو است كه گزینه‌های زیادی به آن افزوده شده است. كادر ظاهر‌شده برای ابزار Crop نیز دومین تغییری است كه به چشم می‌رسد و با ظاهری متفاوت نسبت به كادر قدیمی Crop دیده می‌شود.

در ابزار Crop نسخه جدید فتوشاپ هنگام استفاده از ابزار Crop به جای حركت كادر Crop‌ تصویر حركت كرده و مكان مناسب برای كادر Crop‌ انتخاب می‌شود.

همچنین به صورت پیش‌فرض قسمت‌های Crop شده حذف نشده و با كلیك دوباره روی كادر كناری در صورت نیاز می‌توانیم به بازگرداندن تصویر اولیه و اعمال دوباره Crop اقدام كنیم.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

از قسمت‌هایی كه به نوار تنظیمات این ابزار اضافه شده قسمت انتخاب نسبت ابعاد استاندارد است كه می‌توان از بین نسبت‌های طول به عرض موجود، نسبت مورد نظر خود را انتخاب كرد.

همچنین برای اعمال یك Crop‌ دقیق با در نظر‌گرفتن نسبت‌های طلایی در تصویر در قسمت View نوار تنظیمات می‌توانیم انواع نسبت‌های طلایی را مشاهده و در صورت نیاز كادر Crop خود را نسبت به آن تنظیم كنیم.

همچنین با اضافه‌شدن گزینه جدید Straighten ـ‌ كه به شكل یك تراز است ـ می‌توانیم تصویر خود را بر مبنای خط افق موجود در تصویر Crop زده و كجی تصویر را تصحیح كنیم.

جذابیت‌های فتوشاپ  cs6

یكی دیگر از كاربردهای ابزار Crop تصحیح حالت پرسپكتیو تصویر است كه در فتوشاپ CS6 این ویژگی به صورت یك ابزار مجزا معرفی شده و به كمك آن می‌توانیم بسادگی پس از كشیدن كادر Crop با فعال‌كردن حالت Show Grid خطوط راهنمای تصحیح پرسپكتیو را فعال‌كرده، سپس با كلیك و درگ هر یك از گوشه‌های كادر Crop خطوط راهنما را با محتوای تصویر موازی كنیم و با تائید آن، نتیجه نهایی را تحویل بگیریم.

 

Mostafa.b بازدید : 8603 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)
ایجاد pdf با دست خالی!

اما بعضی وقتها ممکن است شما نیاز به تهیه pdf از اسناد خود (word, excel, …) داشته باشید اما نرم افزار pdf ساز دم دست شما نباشد و امکان اتصال به اینترنت نیز برای شما فراهم نباشد. در این صورت هم نباید ناامید شد چرا که با خود Adobe Acrobat Reader و بدون استفاده از هیچ نرم افزار جانبی دیگر، می توانید نسخه pdf اسناد خود را تهیه کنید.

برای این منظور کافی است که در Control Panel ویندوز خود به قسمت Printers and Faxes رفته و بر روی عبارت Add a printer کلیک کنید.

ایجاد pdf با دست خالی!

در ادامه، کافی است با طی مراحل فوق، ابتدا گزینه File را انتخاب و سپس از لیست پرینترهایی که ظاهر می شود، AGFA-Avantra 36SF را انتخاب کنید.

با این کار شما یک پرینتر مجازی جدید با نام AGFA ایجاد کرده اید. پس از اتمام مراحل فوق با زدن دکمه Finish ، پرینتر pdf ساز شما آماده استفاده است!

حال یک فایل متنی (مثلا وُرد) باز کنید و پس از نوشتن مطلب خود، بر روی تصویر پرینتر در نوار ابزار کلیک کنید. (یا می توانید Ctrl+P را بفشارید)

 برای ایجاد نسخه pdf از اسناد شخصی، راه های زیادی وجود دارد. ساده ترین آنها ایجاد نرم افزارهای pdf سازی مثل pdf factory است. در صورتی که به اینترنت دسترسی داشته باشید نیز سرویس های زیادی برای شما این تبدیل را به صورت آنلاین انجام می دهند که Google doc معروف ترین آنهاست

از لیست پرینترها AGFA را انتخاب کرده و تائید کنید. ویندوز از شما می پرسد که فایل خروجی را کجا ذخیره کند؟

پس از انتخاب محل ذخیره و تائید، شما یک فایل با پسوند prn خواهید داشت. پسوند این فایل را از prn به ps تغییر داده و بر روی آن دوبار کلیک کنید. حال آکروبات ریدر باز شده و فایل pdf را در کنار فایل ps ایجاد می کند.

ایجاد pdf با دست خالی!

باید توجه داشت برای ساخت pdf با این روش، داشتن یک نسخه قدیمی Adobe Acrobat Reader کافی است. ضمنا توجه کنید که بعضی ویندوزها با نام فارسی پرونده های pdf مشکل دارند که لازم است اسم لاتین یا عددی برای فایل خود انتخاب کنید.

 

 

 
Mostafa.b بازدید : 8343 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

کمتر پیش ‌می‌آید که نتوان یک ویدیو را توسط کامپیوتر مشاهده کرد، انواع فایل‌ها را می‌توان توسط کامپیوتر باز کرد. حتی اگر زمانی با فایل‌های محدود شده از طریق DRM برخورد داشته باشید، باز هم این محدودیت به سخت‌افزار کامپیوتر مربوط نیست بلکه مسأله‌ای کاملاً نرم‌افزاری می‌باشد.

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

با این وجود به نظر می‌رسد که کامپیوتر از سایر وسایل الکترونیکی جداست، مخصوصاً وسایلی که برای نمایش تصویر به کار می‌روند. تقریباً تمام کامپیوترها قابلیت اتصال به این نمایش‌گرها را دارند اما نحوه‌ی اتصال کمی گیج‌کننده است.

در این مقاله با راه‌های اتصال کامپیوتر به سایر نمایش‌گرها بحث می‌کنیم، کاربرد هر نوع اتصال و معایب و مزایای آن نیز مختصراً بررسی می‌شود. بعد از مشخص کردن نحوه‌ی اتصال، به بررسی برخی مشکلاتی که معمولاً پس از اتصال با آن مواجه می‌شویم پرداخته و راه حل مناسب را بیان می‌کنیم.

اتصال  VGA

VGA نوعی خروجی قدیمی ویدیو است که اولین بار در سال 1987 مطرح شد و در سال‌های دهه‌ی 1990 به عنوان خروجی ویدیویی استاندارد در PCها مطرح گردید. این خروجی در واقع یک اتصال 15 پینی است و معمولاً با رنگ آبی مشخص می‌شود.

هنوز هم اتصال VGA در بسیاری از دستاپ‌ها (کامپیوترهای رومیزی) و تلویزیون‌های HD یا به عبارت دیگر HDTVها دیده می‌شود. در عرصه‌ی تلویزیون گاهی به اتصال VGA ، ورودی کامپیوتر یا PC input هم می‌گویند. با توجه به اینکه این اتصال زمانی اختراع شد که روزلوشن‌های متداول بسیار پایین بود، نمایش رزولوشن‌های بالا توسط این اتصال ممکن نیست و نهایتاً تا رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل را می‌توان توسط آن نمایش داد.

 HDMI امروزه یک استاندارد بسیار متداول و محبوب است و در انواع وسایل الکترونیکی که دارای خروجی و ورودی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد

 

 

کیفیت به شدت به خروجی سیگنال بستگی دارد، کیفیت کابل و طول آن نیز دو عامل تعیین کننده خواهد بود. بسیار از کاربران می‌گویند اتصالات جدیدتر کیفیت بهتری دارند اما برخی کاربران نیز بر این باورند که تفاوتی بین اتصالات قدیمی و جدید وجود ندارد.

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

استفاده از خروجی VGA کامپیوتر، معمولاً نیاز به فعال کردن نمایش‌گرهای اضافی در ویندوز دارد. این کار در بخش Windows Display Properties صورت می‌گیرد. برخی لپ‌تاپ‌ها دارای کلیدهای تکی یا ترکیبی (functions key) هستند که برای فعال و نافعال کردن خروجی VGA مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خروجی DVI

این خروجی در سال 1999 معرفی شد، درست زمانی که وارد قرن جدیدی شدیم، این خروجی عرضه شد و جای VGA را به عنوان خروجی ویدیویی کامپیوترها گرفت. این خروجی برای انتقال سیگنال‌های دیجیتال ساخته شده اما توانایی انتقال سیگنال‌های آنالوگ را نیز دارد.

DVI هنوز هم روی دستاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، استفاده از آن در دستاپ‌ها بسیار متداول است اما در لپ‌تاپ‌ها کمتر مورد توجه می‌باشد. این پورت روی HDTVها هم زیاد معمول نیست، معمولاً تنها یک ورودی VGA در این وسیله‌ها دیده می‌شود، نه یک پورت VGA و یک پورت DVI. گرچه در برخی مدل‌ها می‌توان چنین پورتی هم پیدا کرد. خروجی با رزولوشن 1080P(1080 در 1920 پیکسل) توسط این اتصال ممکن است اما به این شرط که طول کابل واسط بین PC و HDTV کمتر از 15 فوت (حدود 4,7 متر) باشد. در صورتی که طول کابل بیشتر باشد، ضعیف شدن سیگنال می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

خروجی HDMI

اگر یک تلویزیون HD پیشرفته دارید، تقریباً مطمئن باشید که یک ورودی HDMI نیز در آن وجود دارد. اگر یک دستاپ یا لپ‌تاپ نسبتاً جدید داشته باشید نیز یک خروجی HDMI روی آن وجود دارد. HDMIامروزه یک استاندارد بسیار متداول و محبوب است و در انواع وسایل الکترونیکی که دارای خروجی و ورودی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

HDMI یک اتصال دیجیتال است که تا قبل از نسخه‌ی 1,3 می‌تواست تصاویری با رزولوشن نهایتاً 1920 در 1200 پیکسل را منتقل کند. با عرضه‌ی نسخه‌ی 1,3 و نسخه‌های بعدی، این قابلیت تا رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل افزایش یافت. دقت تصویر فوق‌العاده‌ای است. کامپیوتر شما قادر به تشخیص و تنظیم هر نمایش‌گری که از طریق پورت HDMI متصل شده باشد، است.

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

بر خلاف خروجی‌های قدیمی‌تر PC، خروجی HDMI شامل صدا نیز می‌شود. چند سال طول کشید تا مشکل جدا بودن چیپ صدا و تصویر در کامپیوترها و رابطه‌ی آن با خروجی HDMI که شامل هر دو سیگنال است، حل شود.

با این وجود کارت گرافیک‌های مجتمع اینتل از سال 2006 خروجی صدا از طریق HDMI را پشتیبانی می‌کردند. AMD و NVIDIA نیز در کارت گرافیک‌های جدید خود، خروجی صدا از طریق این کابل را پشتیبانی می‌کنند، اما کارت گرافیک‌هایی که چند سال از عمرشان می‌گذرد احتمالاً چنین قابلیتی را ندارند. در برخی کارت گرافیک‌های سری 200 انویدیا، باید اتصالی بین کارت صدای داخلی کامپیوتر و ورودی صدای کارت گرافیک از طریق پورت S/PDIF برقرار شود تا بتوان صدا را از طریق خروجی HDMI منتقل کرد.

خروجی DisplayPort و Thunderbolt

اتصال دیجیتال ویدیویی در سال 2006 به عنوان جایگزینی برای DVI عرضه شد. DisplayPort برخلاف اتصال HDMI برای کامپیوترهای در نظر گرفته شده بود. این خروجی قادر است تصاویری با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را هم منتقل کند و توانایی اتصال به چند نمایش‌گر از طریق یک پورت خروجی را نیز دارد، البته باید اتصال به صورت زنجیره‌ی گل آفتابگردان باشد.

DisplayPort در برخی انواع کامپیوترها متداول است. کارت گرافیک‌های AMD معمولاً این خروجی را دارند و کامپیوترهای Apple همگی از این اتصال برخوردارند. این اتصال در تلویزیون‌ها به عنوان ورودی زیاد معمول نیست اما می‌توان از یک آداپتور برای تبدیل اتصال DisplayPort به HDMI استفاده کرد.

Thunderbolt یک اتصال جدید است. این پورت اتصال DisplayPort را پشتیبانی می‌کند. این اتصال یک اتصال غیرمعمول است چرا که اتصال ویدیویی DisplayPort را با خروجی کلی اطلاعات (PCI Express) ترکیب می‌کند.

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

اتصالات Mini-DisplayPort و Thunderbolt با همدیگر سازگاری کامل دارند. این نکته‌ی مهمی است چرا که در حال حاضر وسایلی که پورت Thunderbolt را داشته باشند، زیاد نیستند. هیچ تلویزیونی در حال حاضر این ورودی را ندارد. بنابراین می‌توان از سازگاری این دو اتصال برای تبدیل استفاده کرد.

رفع مشکل Overscan و Underscan

99 درصد اتصالان بین کامپیوتر و تلویزیون اساساً plug-and-play است. به این معنی که تلویزیون و کامپیوتر به صورت خودکار رابطه برقرار می‌کنند و تلویزیون ورودی را به درستی تشخصی داده و تصویر را نمایش می‌دهد.

حتی بهترین رزولوشن نیز به صورت خودکار تشخیص داده شده و تنظیم می‌شود، اگر اینچنین نباشد هم می‌توان این مشکل را از طریق Window’s Display Properties حل کرد. اما بعد از تنظیم رزولوشن به صورت دلخواه ممکن است با یک مشکل خاص مواجه شوید. تصویر بیش از حد بزرگ با کوچک شود، طوری که فضای نمایش‌گر را به درستی پوشش ندهد.

به تصویر زیر توجه کنید که در آن Underscan رخ داده است:

بررسی انواع اتصالات کامپیوتر به نمایش‌گرها

به این مشکل اصطلاحاً Overscan و Underscan می‌گویند. اگر تصویر بیش از حد بزرگ باشد، Overscan اتفاق افتاده و بالعکس. این مشکل را از طریق تنظیمات نمایش‌گر در ویندوز نمی‌توان حل کرد. معمولاً راه حل استفاده از درایو نمایش‌گر است.

روی بخش خال دستاپ راست کلید کنید و به دنبال گزینه‌ی AMD Catalyst Control Center، Nvidia Control Panel یا Intel Graphics Properties بگردید. وقتی این گزینه را پیدا کرده و پنل کنترلی درایور کارت گرافیکی را از طریق آن باز کردید، دنبال تنظیمات مربوط به HDTV باشید. در این بخش نیز تنظیمات اسکیل کردن تصویر یا به عبارت دیگر image scaling options را جست‌و‌جو کنید. در این بخش می‌توانید مشکل را حل کنید.

راه دیگری که برای حل این مشکل وجود دارد استفاده از تنظیمات تلویزیون است. با توجه به اینکه تلویزیون‌های مختلف منوهای بسیار متفاوتی دارند نمی‌توان توصیه‌ای کرد، تنها راه کلی استفاده از دستور‌العمل یا دفترچه راهنمای تلویزیون است.

Mostafa.b بازدید : 7306 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

ثبت‌نام برای یك حساب آی‌كلود

درست است كه ثبت‌نام برای آی‌كلود رایگان است، ولی از هر طریقی نمی‌توانید آن را انجام دهید. شما باید حساب را ازطریق موبایلی كه iOS 5 به بالا یا یك مك كه 5‌/‌7‌/‌10 OS X به بعد را اجرا می‌كند، ایجاد كنید. متاسفانه كاربران ویندوز نیز مجبورند حساب را به‌وسیله یكی از این پلتفرم‌ها بسازند. البته شما محدودیت ایجاد ده حساب از روی هر دستگاه را دارید.

چگونه آی‌كلود خود را تنظیم كنیم؟

آیا یك شناسه اپل (Apple ID) دارید؟

اگر تابه‌حال كالایی از فروشگاه آی‌تیونز (iTunes)، فروشگاه اپل یا فروشگاه كتاب اپل (iBookstore) خریداری كرده باشید، شناسه اپل را در اختیار دارید (ممكن است آدرس ایمیلی باشد كه از آن برای ثبت‌نام در آی‌تیونز استفاده كرده باشید). اگر با استفاده از این شناسه اپل وارد برنامه‌های آی‌تیونز یا فروشگاه اپل‌شده باشید، حتما آدرس ایمیلی را كه در بخش شناسه اپل در صفحه آی‌كلود قرار داده شده است، خواهید دید.

 

تمام حساب‌های آی‌كلود از شناسه اپل منشعب می‌شود؛ بنابراین تبدیل شناسه اپل فعلی‌تان به یك حساب آی‌كلود بسیار ساده خواهد بود. بعد از این تبدیل باز هم قادر خواهید بود از شناسه اپل خود برای هر چیزی كه هم اكنون استفاده می‌كنید نیز بهره برده و تمامی قابلیت‌های آی‌كلود را در اختیار بگیرید. درصورتی كه اعضای خانواده شما نیز از این شناسه اپل استفاده می‌كنند، بعد از تبدیل به یك حساب آی‌كلود باز هم می‌توانند از آن برای خریدكردن استفاده كنند بدون این كه تمامی اطلاعات آی‌كلود شما را داشته باشند.

برای تبدیل شناسه اپل شما به یك حساب آی‌كلود، صفحه ترجیحات آی‌كلود (iCloud preference) را در دستگاه iOS یا مك خود باز كنید سپس به‌وسیله شناسه اپل فعلی و رمز عبور خود وارد آی‌كلود شوید. پیغامی در صفحه ظاهر می‌شود كه از شما می‌خواهد قوانین و شرایط آی‌كلود را قبول كنید؛ در صورت قبول‌كردن شرایط توسط شما، برای استفاده از سرویس آماده خواهید شد.در نظر داشته باشید اگر یك شناسه اپل را به یك حساب آی‌كلود تبدیل كنید، به‌طور پیش‌فرض یك آدرس ایمیل آی‌كلود (icloud.com@) نخواهید گرفت. اگر می‌خواهید این ایمیل را داشته باشید، در دستگاه خود به منوی تنظیمات سپس آی‌كلود (Setting»iCloud)رفته و كلید میل (Mail) را روشن كنید. بعد از روشن كردن آن، پیغام ایجاد یك آدرس ایمیل آی‌كلود برای رفتن به حساب خود مشاهده خواهید كرد.

چگونه آی‌كلود خود را تنظیم كنیم؟

تنظیم یك دستگاه iOS

آی‌كلود در اصل به‌عنوان یك مكانیسم همگام‌سازی برای دستگاه‌های iOS معرفی شد و در نتیجه فرآیند ثبت‌نام آی‌كلود ساده‌ترین كار در آیفون، آیپد یا آیپاد شماست. تنها چیزی كه نیاز دارید دستگاهی است كه iOS 5 یا بالاتر را اجرا می‌كند؛ اگر دستگاه شما هنوز نسخه 4 را اجرا می‌كند، تا قبل از به‌روزرسانی نمی‌توانید از آی‌كلود استفاده كنید.

در زمان اولین تنظیم دستگاه، صفحه‌ای می‌بینید كه از شما می‌خواهد برای شناسه اپل و آی‌كلود ثبت‌نام كنید یا با آنها وارد شوید؛ حتی اگر گزینه لغو را انتخاب كنید باز هم دریافت یك حساب ساده خواهد بود.

می‌توانید در دستگاه خود، تنظیمات و سپس آی‌كلود را انتخاب كنید. در آنجا فضایی برای ورود با شناسه اپل و رمز عبور و همچنین یك دكمه با متن «دریافت شناسه رایگان اپل» (Get a Free Apple ID) كه در پایین صفحه قرار دارد، خواهید دید.

بر خلاف دستگاه‌های iOS و مك، یك سیستم ویندوزی هیچ نوع پانل كنترلی آی‌كلود، آن هم به صورت از پیش نصب شده ندارد؛ بلکه نخست باید آن را از وب سایت خود اپل (support.apple.com) دانلود كنید

در بیشتر دستگاه‌ها، هنگامی كه آی‌كلود را در آنها تنظیم كردید، به‌طور خودكار فعالیت آنها آغاز می‌شود؛ ایمیل‌های شما را همراه با فهرست تماس‌ها، تقویم‌ها، یادآورها، یادداشت‌ها و بوك‌مارك‌های سافاری را با سرور آنلاین مركزی خود همگام می‌كند (البته اگر ایمیل خود را اعلام كرده باشید). جریان تصویری نیز به‌طور خودكار آخرین هزار تصویر ثبت‌شده شما را آپلود می‌كند. تمام گزینه‌های آی‌كلود به‌طور پیش‌فرض روشن است؛ اگر می‌خواهید آی‌كلود یك نوع خاص از بخش‌ها را همگام نكند، كافی است گزینه مربوط به آن را خاموش كنید.

چگونه آی‌كلود خود را تنظیم كنیم؟

تنظیم یك مك

فرآیند تنظیم مك بسیار شبیه تنظیم آیپد، آیفون یا آیپاد است؛ باید از بخش تنظیمات آی‌كلود كه در قسمت ترجیحات سیستم (System Preferences) قرار دارد، استفاده كنید. برای افزودن یا ایجاد یك حساب آی‌كلود، رایانه شما باید 5‌/‌7‌/‌10 OS X را اجرا كند؛ در نسخه‌های قدیمی‌تر، بخش تنظیمات وجود ندارد.

اگر آی‌كلود را روی مك خود تنظیم كرده باشید، همانند دستگاه iOS ، بعد از روشن‌شدن، ایمیل‌ها (در صورت تنظیم آن)، اطلاعات تماس، تقویم‌ها و غیره را همگام می‌كند. تمام گزینه‌ها بجز گزینه «بازگشت به مك من» (Back to My Mac) روشن است؛ مشابه دستگاه‌های iOS اگر می‌خواهید آی‌كلود یك نوع خاص از اطلاعات را همگام نكند، باید گزینه مربوط به آن را كلیك كنید تا خاموش شود.

برخلاف دستگاه‌های iOS، نمی‌توانید پشتیبان‌های آی‌كلود مك خود را بسازید (به‌ دلیل اندازه درایو‌های سخت مك، فایل‌های پشتیبان‌ها می‌تواند تمام فضای ذخیره‌سازی آی‌كلود را مصرف كند). البته مك، پشتیبانی از همگام‌سازی داده‌های آی‌كلود را ارائه می‌كند كه به برنامه‌های سازگار با آی‌كلود اجازه می‌دهد اسناد و اطلاعات خود را در آن ذخیره كنند.

چگونه آی‌كلود خود را تنظیم كنیم؟

تنظیم یك سیستم ویندوزی

بر خلاف دستگاه‌های iOS و مك، یك سیستم ویندوزی هیچ نوع پانل كنترلی آی‌كلود، آن هم به‌صورت از پیش نصب شده ندارد؛ ابتدا باید آن را از وب‌سایت اپل (support.apple.com) دانلود كنید. البته همان طور كه در بالا ذكر شد، شما نمی‌توانید از طریق یك سیستم ویندوزی، یك حساب آی‌كلود ایجاد كنید بنابراین باید ابتدا به‌وسیله دستگاه iOS یا مك آن را بسازید.

هنگامی كه برای اولین بار وارد پانل كنترلی می‌شوید از شما می‌پرسد كه آیا می‌خواهید اطلاعات كاربردی و تشخیصی به اپل فرستاده شود یا خیر؛ با قبول این تنظیمات به اپل اجازه می‌دهید در صورت مواجهه با خرابی‌های مربوط به آی‌كلود، آنها را به‌طور خودكار (و البته به‌صورت مخفیانه) جمع‌آوری و به سرورهای مركزی خود ارسال كرده تا بتواند از وقوع مسائل مشابه كه ممكن است در آینده اتفاق بیفتد جلوگیری كند.

گزینه‌های همگام‌سازی شما برای آی‌كلود در سیستم‌های ویندوزی، نسبت به دستگاه‌های iOS و مك محدودتر است؛ می‌توانید ایمیل (در صورتی كه یك حساب آی‌كلود ایجاد كرده باشید)، اطلاعات تماس، تقویم‌ها و كارهای موجود در Outlook، بوك‌مارك‌های مرورگر وب و روند تصویری خود را همگام كنید؛ ولی متاسفانه سیستم‌عامل ویندوز از همگام‌سازی یادآورها، یادداشت‌ها، اطلاعات آی‌كلود یا نسخه‌های ویندوزی «بازگشت به مك من» یا «یافتن مك من» پشتیبانی نمی‌كند. البته اگر می‌خواهید در یادآورها یا یادداشت‌های خود تغییری بدهید یا اگر می‌خواهید آنها را ببینید، می‌توانید از طریق iCloud.com به‌صورت آنلاین به آنها دسترسی پیدا كنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,277
  • بازدید کلی : 7,365,737