loading...
به روز ترین مطالب آموزشی
Mostafa.b بازدید : 13187 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی Introduction to Scripting in Unity

فیلم آموزشی Introduction to Scripting in Unity ، قسمت سوم از سری مجموعه آموزشی کار با نرم افزار Unity می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتظر گردیده است . در این فیلم آموزشی به محبث برنامه نویسی با جاوا اسکریپت در نرم افزار یونیتی می پردازند . Joshua Kinney ، مدرس فیلم آموزشی Introduction to Scripting in Unity ، با ایجاد یک پروژه کوچک نشان دادن شرایط و تکنیک های از این محبث برنامه نویسی در یونیتی مانند ایجاد و دستکاری متغیر ها ، درک انواع مختلف اپراتور ها (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 16905 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)
دانلود نرم افزار Marvelous Designer طراحی لباس

Marvelous Designer نرم افزاری است حرفه ای و جذاب جهت طراحی لباس و الگوسازی لباس های طراحی شده به صورت کاملا مجازی با گرافیک بسیار بالا . شما به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزار های جانبی برای طراحی لباس های خود نداشته و می توانید به صورت کاملا حرفه ای طرح های خود را اجرا نمایید و رندر گیری کنید . جدیدترین نسخه این نرم افزار به همراه فیلم آموزشی را در یک پکیج کامل می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 16868 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Blender

فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Blender ، به بررسی اولیه روش مدلسازی در نرم افزار Blende خواهند پرداخت . این فیلم آموزشی که توسط شرکت digital tutors تهیه گردیده توسط کارشناس این نرم افزار ، Justin Marshall ، به آموزش مباحث اولیه مدلسازی و نشان دادن چگونگی و موارد استفاده ابزار در Blende می پردازد . فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Blender با یک رویکرد مبتنی بر پروژه به بیان چگونگی سازماندهی مدل و سلسله مراتب مرتب و کار آمد نگه داشتن صحنه (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 22993 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush

فیلم آموزشی Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush ، آموزش دیگری از شرکت معتبر و مشهور digital tutors می باشد . این فیلم آموزشی به آموزش چگونگی استفاده از پلاگین ZBrush در برنامه های گرافیکی مانند MAYA و 3D MAX می باشد . Kyle Green ، مدرس فیلم آموزشی Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush ، به نمایش قابلیت های ویژه این پلاگین می پردازد ، قابلیت هایی از قبیل ساخت بافت انسان از طریق منابع عکاسی می پردازد که در طول (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 18598 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4

فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4 ، آموزش آشنایی با مبانی اولیه برای کار با موتور Unreal Engine 4 می باشد . این فیلم آموزشی توسط شرکت معروف و معتبر digital tutors تهیه و در تاریخ 2 آگوست 2014 منتشر در اختیار علاقمندان قرار گرفت است . فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4 بصورت گام به گام شروع به توضیح و آموزش این مبانی ابتدایی ولی در عین حال بسیار مهم می نماید . در ابتدا نحوه ایجاد پروژه (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 18360 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی The Complete English Grammar Video Tutorial Series

فیلم آموزشی The Complete English Grammar Video Tutorial Series ، مجموعه فیلم آموزشی در مورد گرامر زبان انگلیسی می باشد که توسط شرکت VIDEO AIDED instruction تهیه و منتشر گردیده و در قالب 10 فصل قسمت بندی شده است . این مجموعه آموزشی به آموزش گرامر بصورت پلکانی از سطح مبتدی تا پیشرفته می پردازند . Karl Weber, M.A ، مدرس فیلم آموزشی The Complete English Grammar Video Tutorial Series ، با استفاده از روش های (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 17896 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Introduction to Unreal Engine 4

فیلم آموزشی Introduction to Unreal Engine 4 ، یکی دیگر از آموزش هایی است که توسط شرکت معروف و معتبر digital tutors تهیه شده و به آشنایی با موتور قدرتمند و پرطرفدار Unreal Engine 4 می پردازد . این فیلم آموزشی کار خورد را با آموزش اصول اولیه از طریق کاوش در رابط کاربری شروع می کند و در ادامه یادگیری چگونگی به حرکت و دستکاری در نما ، دستکاری بازیگران و چگونگی استفاده مؤثر از هندسه BSP را دنبال خواهد نمود . بعد از فرا گیری اصول اولیه شما با (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 18205 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2014

فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2014 برای آشنایی اولیه با نرم افزار 3ds Max 2014 می باشد . این فیلم آموزشی که توسط شرکت Digital Tutors ساخته و منتشر شده است برای سطوح مبتدی تا پیشرفته می تواند مفید واقع شود . در طول این دوره ی آموزشی شما با جنبه های مختلف این نرم افزار بسیار قدرتمند و پرطرفدار آشنا خواهید شد . در بخش اول به آشنایی برخی از گزینه ها و مهارت های بنیادی که برای شرع به حرکت در اطراف مورد نیاز است می پردازد و در ادامه (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 18309 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزش زبان Word on the Street

فیلم آموزش زبان Word on the Street یکی از محبوب ترین آموزشی" target="_blank">فیلم های آموزشی آموزش زبان انگلیسی می باشد که دارای طرفدارن فراوانی در سرتاسر جهان می باشد . این فیلم آموزشی محصول کمپانی BBC می باشد که از شیوه جدیدی برای آموزش زبان استفاده نموده است . در این فیلم کلمات به صورت شمرده شمرده شده بیان می شوند و شما می توانید هم با املای آن و هم با تلفظ صحیح کلمات و اصطلاحات آشنا شوید (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 11583 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Quick Start to Unreal Engine 4 Volume 1

فیلم آموزشی Quick Start to Unreal Engine 4 Volume 1 ، یکی دیگر از آموزشی" target="_blank">فیلم های آموزشی موتور Unreal Engine 4 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی مباحث اصول اولیه ایجاد صحنه در موتور Unreal Engine 4 ، نحوه ی ایجاد و شروع به کار پروژه های باز ، چگونگی واردات دارایی بازی از یک بسته 3D و روش ایجاد یک ماده اصلی که به عنوان پایه ای برای موارد مواد عمل کند را بیان می کند . فیلم آموزشی (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 7900 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Maya 2014

فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Maya 2014 ، مقدمه ای بر مدلسازی در نرم افزار Maya 2014 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . مدرس و کارشناس این دوره آموزشی Justin Marshall می باشد . در فیلم آموزشی Introduction to Modeling in Maya 2014 شما با فرایند مدلسازی (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 7456 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Skill Builder Interpretive Modeling in 3ds Max 2014

فیلم آموزشی Skill Builder Interpretive Modeling in 3ds Max 2014 ، آموزش مهارت های سازنده مدل سازی در 3DS مکس 2014 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . این فیلم آموزشی به تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه با روش های کار آمد می پردازد . Joshua Kinney ، مدرس فیلم آموزشی Skill Builder Interpretive Modeling in 3ds Max 2014 ، گام به گام ، با قدرت و شیوه ای متفاوت ، ابزارها و تکنیک های مدل سازی در این نرم افزار را آموزش (بیشتر…

Mostafa.b بازدید : 7677 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Finale 2014 Essential Training

فیلم آموزشی Finale 2014 Essential Training ، آموزش نرم افزار فاینالی 2014 می باشد که توسط شرکت Lynda تهیه و منتشر شده است . Finale یکی از نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی نت نویسی می باشد که توسط شرکت Make Music طراحی و ساخته شده است و بخاطر ابزار های متعدد و راحتی کار با آنها محبوبیت خاصی در بین آهنگسازان پیدا کرده است ، همچنین این نرم افزار با قابلیت های بسیاری مانند پشتیبانی از اکثر فرمت های صدایی ، توانسته جایگاه خاصی بین علاقمندان (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 12312 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4

فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4 ، آموزش آشنایی با مبانی اولیه برای کار با موتور Unreal Engine 4 می باشد . این فیلم آموزشی توسط شرکت معروف و معتبر digital tutors تهیه و در تاریخ 2 آگوست 2014 منتشر در اختیار علاقمندان قرار گرفت است . فیلم آموزشی Your First Day in Unreal Engine 4 بصورت گام به گام شروع به توضیح و آموزش این مبانی ابتدایی ولی در عین حال بسیار مهم می نماید . در ابتدا نحوه ایجاد پروژه (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 10838 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Cubase Editors Explained TUTORIAL

دانلود فیلم آموزشی Cubase Editors Explained TUTORIAL ، آموزش تصویری یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های موسیقی دیجیتال می باشد . در این فیلم آموزشی Steinberg guru به عنوان استاد ، مدرس و کارشناس این نرم افزار ، شیوه ی کار و نحوه استفاده از ابزار های ساده ولی در عین حال قدرتمند و کاربردی Cubase 7 را به شما نشان خواهد داد . Cubase 7 که یکی از پیشرفته ترین DAWs بشمار می آید در زمینه های ویرایش صوتی و MIDI بکار (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 21598 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity

 

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۰۵/۰۵

بخش دوم آموزش اضافه شد (Volume 2)

فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity ، آموزش ساخت بازی پازل با این موتور بازی ساز قوی و ساده می باشد . این دوره ی آموزشی که توسط استاد Alan Thorn به آموزش داده می شود ، شما را با فرآیند ساخت یه بازی پازل در موتور بازی سازی Unity آشنا خواهید شد و کار با این موتور را می آموزید . فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity شما را با موضوعات گسترده ای از جمله ایجاد و ساخت یک پروژه جدید ، طراحی سطح ، lightmapping ، پوست ، ماشین های انیمیشن ، تشخیص برخورد و ایجاد تعداد کمی دوربین را پوشش می دهد . موتور بازی سازی Unity جزو چهار موتور بزرگ می باشد و روز به روز در حال پیشرفت است ، طی سالهای اخیر توانسته بازی سازان بسیاری را به سمت خود جذب نماید و بازی سازان گرایش بیشتری به این موتور نسبت به موتور های دیگه دارند . این موتور در داخل کشورمان نیز طرفداران خودش را دارد و بسیاری از شرکت های ساخت بازی از این موتور بازی سازی به عنوان موتور بازی ساز خود استفاده می کنند و در حال ساخت بازی با Unity هستند . ساخت بازی با این موتور به دلیل اینکه بیشتر کار در محیط ویژوال می باشد بسیار ساده است . با این موتور فقط ۲۰ درصد نیاز به کد نویسی هست و ۸۰ درصد کار بدون کد نویسی انجام می شود . این ویژگی باعث جذب بسیاری از کاربرانی شده که با برنامه نویسی آشنایی چندانی ندارند ولی علاقه مند به ساخت بازی هستند .

تصاویری از فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity :

Creating a Puzzle Game in Unity 

 مشخصات دیگر :

- ژانر : آموزشی

- مدرس : Alan Thorn

- زبان : انگلیسی

- کیفیت فیلم آموزشی : ۷۲۰p

- فرمت نمایش : Mp4

- زیر نویس فارسی : بزودی

 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

Mostafa.b بازدید : 21439 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya

 

فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya ، یکی دیگر از آموزشی" target="_blank">فیلم های آموزشی در مورد ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار مایا می باشد که توسط شرکت Digital Tutors ساخته شده است . این فیلم آموزشی با بهره گیری از شیوه های نوین و ساده و در عین حال کار آمد و مؤثر به شما ، ساخت شخصیت های انیمیشنی را آموزش می دهد . فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya به شما در یادگیری ایجاد و تولید شخصیت های ۳D ، نگاه گسترده و بسیاری از تکنیک های ساخت یک مدل سه بعدی در کمترین زمان با استفاده از ابزار های نرم افزار مایا کمک می کند . همچنین این فیلم آموزشی به شما مواردی مانند طرح بندی UV ، کار با بافت ها ، مونتاژ کردن و ساخت سایه را آموزش خواهد داد . فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya شامل بیش از ۷.۵ ساعت آموزش مبتنی بر پروژه می باشد که در یادگیری پروسه ساخت شخصیت های انیمیشنی و ۳D و به حرکت در آوردن آنها به شما کمک کند .

تصاویری از فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya :

Creating Cartoon Characters in Maya

 مباحث این دوره آموزشی :

۱ – Introduction and project overviewWatch it now
2 – Reference artwork / Blocking in the bodyFree with Demo
3 – Adding a rough head shapeFree with Demo
4 – Constructing and placing the eyeFree with Demo
5 – Modeling the eye socketFree with Demo
6 – Finishing the eye socket
7 – Shaping the nose
8 – Finishing the nose area
9 – Adding topology for the mouth
10 – Completing the mouth
11 – Adding a chin with wrinkles
12 – Modeling the ear
13 – Working on brow / troubleshooting and finishing the head
14 – Modeling the leg and pelvis1
15 – Building arm and shirt cuff
16 – Modeling a base for the hand
17 – Building a finger
18 – Adding the fingers to the hand
19 – Finishing the hand
20 – Building a base for the shoe
21 – Continuing to build the shoe
22 – Adding the outer part of the shoe and laces
23 – Adding a shoelace bow
24 – Working on the body / attaching the arm
25 – Finishing the body
26 – Adding buttons and an undershirt
27 – Modeling the moustache
28 – Adding the eyebrows
29 – Building the hair
30 – Adding a watchman’s cap
31 – Adding a badge and belt
32 – Adding keys and a keychain
33 – Building a flashlight
34 – Laying out the UVs on the head
35 – Creating the head texture
36 – Saving out maps for the head
37 – Setting up the head shader
38 – Laying out the UVs on the hair
39 – Creating the hair texture
40 – Setting up the hair shader
41 – Creating the eye texture
42 – Setting up the eye shaders
43 – Setting up shaders for accessories
44 – Finishing shaders for accessories
45 – Conclusion01:04
46 – Bonus Lesson: adding sub-surface scattering

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Creating Cartoon Characters in Maya :

ژانر : آموزشی

شرکت سازنده : Digital Tutors

مدت زمان آموزش :‌ ۷ ساعت و  ۴۳ دقیقه

زبان فیلم آموزشی : انگلیسی

زیرنویس فارسی : بزودی

کیفیت نمایش : ۶۴۰p

Mostafa.b بازدید : 21273 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity

 

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۰۵/۰۵

بخش دوم آموزش اضافه شد (Volume 2)

فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity ، آموزش ساخت بازی پازل با این موتور بازی ساز قوی و ساده می باشد . این دوره ی آموزشی که توسط استاد Alan Thorn به آموزش داده می شود ، شما را با فرآیند ساخت یه بازی پازل در موتور بازی سازی Unity آشنا خواهید شد و کار با این موتور را می آموزید . فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity شما را با موضوعات گسترده ای از جمله ایجاد و ساخت یک پروژه جدید ، طراحی سطح ، lightmapping ، پوست ، ماشین های انیمیشن ، تشخیص برخورد و ایجاد تعداد کمی دوربین را پوشش می دهد . موتور بازی سازی Unity جزو چهار موتور بزرگ می باشد و روز به روز در حال پیشرفت است ، طی سالهای اخیر توانسته بازی سازان بسیاری را به سمت خود جذب نماید و بازی سازان گرایش بیشتری به این موتور نسبت به موتور های دیگه دارند . این موتور در داخل کشورمان نیز طرفداران خودش را دارد و بسیاری از شرکت های ساخت بازی از این موتور بازی سازی به عنوان موتور بازی ساز خود استفاده می کنند و در حال ساخت بازی با Unity هستند . ساخت بازی با این موتور به دلیل اینکه بیشتر کار در محیط ویژوال می باشد بسیار ساده است . با این موتور فقط ۲۰ درصد نیاز به کد نویسی هست و ۸۰ درصد کار بدون کد نویسی انجام می شود . این ویژگی باعث جذب بسیاری از کاربرانی شده که با برنامه نویسی آشنایی چندانی ندارند ولی علاقه مند به ساخت بازی هستند .

تصاویری از فیلم آموزشی Creating a Puzzle Game in Unity :

Creating a Puzzle Game in Unity 

 مشخصات دیگر :

- ژانر : آموزشی

- مدرس : Alan Thorn

- زبان : انگلیسی

- کیفیت فیلم آموزشی : ۷۲۰p

- فرمت نمایش : Mp4

- زیر نویس فارسی : بزودی

Mostafa.b بازدید : 25997 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Maya Tips and Tricks

 

فیلم آموزشی Maya Tips and Tricks به آموزش نکته ها و ترفند های نرم افزار Maya مایا می پردازد . مایا یک نرم افزار طراحی سه بعدی که نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده و در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت اتودسک که شرکت سازنده نرم افزار های سه بعدی مانند اتوکد و تری دی اس مکس است خریداری و نسخه جدید آن با نام Autodesk MAYA اتودسک مایا وارد بازار شد . مایا که یکی از پیشرفته ترین نرم افزار های طراحی مدل سازی سه بعدی ، اشیاء و ساخت انیمیشن به شمار میرود توانسته با ابزار های بسیار قدرتمند و کارآمد خود در صنعت انیمیشن سازی ، استودیو های ساخت فیلم و همینطور صنعت بازی های رایانه ای نقش اول را داشته باشد . نقطه قوت نرم افزار مایا در تعداد ابزار های مدل سازی می باشد که بسیاری از شرکت های بزرگ نیز از این خصوصیت مایا استفاده می کنند . فیلم آموزشی Maya Tips and Tricks با آموزش بیش از ۴۰ نکته و ترفند از این نرم افزار برای کارکردن ساده تر ، کارآمدتر و دقیقتر به شما کمک می کند . این فیلم آموزشی به شما ترفند های تولید ، ایجاد ، ادغام و آرشیو پروژه ها ،سفارشی کردن رابط کاربری و یا اولویت راه اندازی تنظیمات دلخواه شما ، چگونگی فعال کردن و تعریف کردن کلید های جدی تا اغلب دستورات پنهان در زیر انگشتان شما قرار گیرد ، چگونگی ادغام این پروژه ها با برنامه های کاربردی دیگر ، بهینه سازی عملکرد مایا ، ایجاد مراحل صحنه و پروکسی را خواهد آموخت و شما با این آموزش می توانید با این ترفند ها آشنا شده و به سادگی از آنها استفاده کنید . شما عزیزان می توانید فیلم آموزشی Maya Tips and Tricks را از سرور های قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید .

تصاویری از فیلم آموزشی Maya Tips and Tricks :

Maya Tips and Tricks

مباحث این دوره آموزشی :

- Managing projects assets
- Versioning scenes
- Importing, exporting, and sending scenes to other applications
- Referencing files
- Populating a master scene with assembly references
- Loading and unloading modules
- Setting options for new scenes
- Customizing Maya’s interface

مشخصات دیگر :

ژانر : آموزشی

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

تاریخ انتشار : ۱۳ فبریه ۲۰۱۴

نرم افزار مورد نیاز : Maya

سطح آموزش : مبتدی

زبان : انگلیسی

کیفیت نمایش : ۷۲۰p

فرمت نمایش : Mp4

منبع :Lyda

 

مشخصات


شرکت سازنده: Lynda

حجم فایل: 392 مگابایت

تاریخ انتشار: 1393/04/07

 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

 

Mostafa.b بازدید : 26038 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی SEO Experts Academy

 

فیلم آموزشی SEO Experts Academy به شما آموزش می دهد چگونه تعداد بازدید وبسایت خود را افزایش دهید . اگر از ترافیک کم وبسایت خود ناراحتید و حتی با استفاده از سایت های وابسته به Google Adsense Ecommerce هم بازدید کننده ی کافی را ندارید، فیلم آموزشی SEO Experts Academy همان چیزی است که به آن احتیاج دارید . سیستمی که فیلم SEO Experts Academy آموزش می دهد باعث می شود که موتورهای جستجو حجم دائمی گسترده ای از بازدیدکننده را به هر سایتی که از ترافیک کمی برخوردار است، روانه کنند . اکثر قریب بالتفاق بازاریاب ها و فروشندگان محصولات اینترنتی با مشکل کمبود بازدید کننده مواجه هستند و در نتیجه به سختی می توانند از طریق سایتشان درآمد زایی کنند اما قرار نیست تا اوضاع همیشه به این شکل باقی بماند زیرا با یکبار نفوذ به موتورهای سرچ بزرگ مثل Google، وبسایت شما روز به روز و سال به سال پربازدیدتر می شود و به مراتب در آمد شما سیر صعودی را طی خواهد کرد . بدست آوردن ترافیک بالا و بازدید کننده به آن سختی که تصور دارید نیست . مشکلی که بازاریاب های اینترنتی در بدست اوردن بازدید کننده با آن روبرو هستند این است که وقت و انرژی بسیار گرانبهای خود را صرف تکنیک ها و استراتژی های بی مصرف SEO می کنند که نتیجه ای برای آنها ندارد .  اگر بازاریاب ها راهکار های بی نتیجه و بی مصرف را کنار بگذارند و فقط از شیوه های جواب داده شده استفاده کنند و بدانند که موتور گوگل چگونه جستجو می کند، قطعا SEO بسیار خوبی را برای خود بدست می آورند و این دقیقا همان چیزی است که این فیلم آموزش می دهد . امروزه تعداد کسانی که قصد دارند اینترنت را منبع اصلی درآمد خود قرار دهند روز به روز در حال افزایش است و البته تقصیری ندارند، زیرا چه روشی بهتر از کسب درآمد اینترنتی وجود دارد . اما هرچه تعداد بیشتری از مردم به این شیوه از زندگی کردن روی بیاورند به این معنی است که تعداد رقبا برای رسیدن در صدر فهرست جسجوی گوگل بیشتر است . ترافیک SEO یکی از بهترین روش های جذب بازدید کننده و افزایش ترافیک وبسایت به طور ثابت می باشد و هنگامی که روش و شیوه ی کار را بدست آوردید می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید . بیشتر بازاریاب های اینترتی در زمینه ی SEO خلاقیت و اطلاعات خاصی ندارند و تنها با شیوه ی آزمون و خطا سعی در جذب مخاطب و بدست آوردن رتبه ی بالا در رنکینگ Google را دارند . اما اگر می خواهید که قلمرو خود در موتورهای جستجو را افزایش دهید باید به صورت حرفه ای در زمینه SEO فعالیت کنید . اکنون می توانید این فیلم آموزشی را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید .

 

تصاویری از فیلم آموزشی SEO Experts Academy :

SEO Experts Academy

MP4 | AVC at 494 Kbps 1280 x 720 15 fps | English | 2.2GB

 

برخی از مباحثی که در این دوره ی آموزشی تدریس می شود : 

- REDIRECTS

- AGED CONTEXTUAL

- AGED DOMAINS

- Contextual Homepage Backlinks

- Choosing Keywords

- Google vs Bing

- IP Diversity

- ON-PAGE-SEO3a

- Tools

و … .

 

ویژگی های این فیلم اموزشی : 

- ژانر : آموزشی

- زبان : انگلیسی

- زیرنویس : ندارد

- کیفیت پخش : ۷۲۰p

- فرمت پخش : MP4

- شزکت سازنده :Seo Experts Academy

 

مشخصات


شرکت سازنده: SEO Experts Academy

حجم فایل: 1.88 گیگابایت

تاریخ انتشار: 1393/04/08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود با در خواست دوستان گذاشته خواهد شد

Mostafa.b بازدید : 21006 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Train Simple – Muse CC Web Design

فیلم آموزشی Train Simple - Muse CC Web Design توضیح و آموزش این برنامه به زبان ساده برای همه علاقمندان به طراحی سایت می باشد که توسط شرکت Train Saimple تهیه و عرضه شده است . Adobe Muse CC که در سال 2013 توسط کمپانی بزرگ Adobe منتشر شد، نرم افزاری است که به طراحان و گرافیست ها این امکان را می دهد که بدون نوشتن هیچ کُدی و تنها با استفاده از ابزارهای طراحی ساده و رایج، به طراحی و ایجاد وبسایت های دینامیک اقدام کنند (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 21090 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود مجموعه فیلم های آموزشی Yoga یوگا

مجموعه آموزشی" target="_blank">فیلم های آموزشی Yoga یوگا برای علاقمندان به این رشته آرامش بخش و مفید تهیه گردیده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت . یوگا یک ورزش جسمی و فکری که در کشور هند و توسط هندوها بوجود آمده است می باشد . اینکه این رشته توسط چه شخصی و چگونه بوجود آمده کماکان نا مشخص است چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دوری بر میگردد . یوگا که در معنای عامه کنترل کردن است ، به علم تسلط بر بدن و افزایش و بهبود (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 15509 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزش شعبده بازی تحقیق و تخریب Aaron Fisher – Search And Destroy

 فیلم آموزش شعبده بازی تحقیق و تخریب ، فیلمی است که تماشاچیان را شعبده باز می کند . شعبده باز ها معمولا در آثار خود فضایی اسرارآمیز را با استفاده از توانایی های خود خلق می کنند و ما به عنوان تماشاگر همواره تحت تاثیر این قدرت قرار می گیریم و آرزو می کنیم که ما هم توانایی انجام شعبده بازی را داشتیم . فیلم " تحقیق و تخریب" این فرصت را به شما می دهد تا همراه با تفریح و سرگرمی شعبده باز شوید (بدون اینکه کسی متوجه حقه های شما بشود) (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 23104 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Visual Studio 2012 Essential Training

 

در دنیای امروز کامپیوتر و اینترنت با نرم افزار ها و وب سایت های بی شمار نقش اساسی و کلیدی در زندگی ما دارند . برای ساخت یک نرم افزار و یا طراحی یک وب سایت زبان های برنامه نویسی و نرم افزار متعددی وجود دارد . یکی از این نرم افزار ها بسیار قدرتمند و محبوب ویژوال استودیو (Visual Studio) است . این نرم افزار با امکاناتی کامل و آسان ولی در عین حال قدرتمند به شما برای ساخت یک نرم افزار یا طراحی یک وب سایت شخصی کمک می کند . Visual Studio به دلیل پشتیبانی کردن از زبان های برنامه نویسی مانند C#, Visual Basic, ASP.NET و بسیاری دیگر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های ساخت نرم افزار یا طراحی وب سایت می باشد . این نرم افزار یک ابزار قدرتمند برای توسعه دهندگان ماکروسافت است . از این رو فیلم آموزشی Visual Studio به شما کمک می کند تا کار با این نرم افزار را به راحتی فرا بگیرید و بتوانید یک نرم افزار یا وب سایت برای خود بسازید و طراحی کنید . شما می توانید این فیلم آموزشی را از سرور های قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید .

تصاویری از محیط فیلم آموزشی Visual Studio 2012 :

Visual Studio 2012 Essential Training  

مباحث اصلی این دوره ی آموزشی شامل موارد زیر می باشد :

- ایجاد یک پروژه در Visual Studio 2012

- آشنایی با انواع پروژه ها

- کار با جعبه ابزار و پنجره properties

- ایجاد رابط بین کاربر و ویرایشگران

- بررسی ابزار های برنامه نویسی در جلسات برای بالا بردن سطح دانش شما

- مرور و قالب بندی کد شما

- بیان کار با ترکیب Ul های پیچیده

- اشکال زدایی کد

 

 

ژانر: آموزشی

مدت زمان آموزش :۷ساعت و ۱۳ دقیقه

تاریخ نمایش : ۲۰۱۳/may/30

نرم افزار مورد نیاز : Visual Studio 2012

سطح آموزشی : مبتدی

کیفیت نمایش : ۴۸۰p

فرمت : mov

منبع : lynda

 

 

مشخصات


شرکت سازنده: lynda


تاریخ انتشار: 1393/03/18

 

 

 

 

 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

Mostafa.b بازدید : 13512 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی PowerPoint 2013 Essential Training

پاور پوینت PowerPoint 2013 یک نرم افزار بسیار ساده ولی در عین حال پرکاربرد و قدرتمند برای ساخت برنامه های چند رسانه ای کوچک مانند کاتالوگ های الکتریکی و برنامه های اطلاع رسانی از سری مجموعه مایکروسافت آفیس است . بیشترین موارد استفاده PowerPoint 2013 در ساخت فایل های تصویری و قابل نمایش در سمینار ها و جلسات مهم می باشد . وجود الگو های از پیش آماده موجب می گردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید . (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 12565 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی WordPress Plugins Analytics وردپرس

فیلم آموزشی WordPress Plugins Analytics به معرفی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین سیستم های مدیرت محتوای دنیا یعنی WordPress می پردازد . WordPress به دلیل اپن سورس بودن و امکان توسعه دادن بنا به نیاز کاربر توانسته کاربران زیادی جذب خود نماید . نرم افزار WordPress به دلیل دو ویژگی اصلی خود که یکی سادگی کار با آن و دیگری ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و یا اصطلاحا سئوی بالا توانسه در بین کاربران جایگاه منحصر به فردی داشته باشد . از دیگر ویژگیهای WordPress میتوان (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 12530 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Learning Autodesk AutoCAD 2015

فیلم آموزشی Learning Autodesk AutoCAD 2015 توضیح و آموزش تصویری این نرم افزار است . نرم افزار Autodesk AutoCAD 2015 که یکی از برترین نرم افزار های مهندسی عمران و معماری بشمار می رود و این امکان را به کاربران میدهد که با استفاده از ابزار های قدرتمندی که دارد بتوانند پروژه های هر چند مبتدی و غیر استاندارد خود را مطابق با استانداردهای جهانی پیش ببرند و بتوانند نقشه ای استاندارد به عنوان خروجی دریافت کنند . این نرم افزار (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 12470 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Photo Restoration With Photoshop

فیلم آموزشی Photo Restoration With Photoshop ترمیم عکس با فتوشاپ به شما برای کار با نرم افزار فتوشاپ کمک میکند . فتوشاپ که یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین نرم افزار های کار بر روی عکس می باشد به دلیل داشتن ابزارهای متعدد که هر کدام وظیفه ی خاصی را بر عهده دارد کمی دشوار است و بعضا افراد را خسته می کند . اندی اندرسون که مدرس فیلم آموزشی Photo Restoration With Photoshop می باشد یک کارشناس نرم افزار فتوشاپ است که با سبک (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 8961 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود The Pocket Hole Solution to Trim Carpentry with Gary Striegler

در دنیا سازه های چوبی و صنعت نجاری طرفداران خاص خود را دارد . گرچه در قسمتی از زمان این صنعت داشت به دست فراموشی سپرده می شد ولی این صنعت باستانی با هنرنمایی دست نجاران توانمند توانست دوباره زیبایی های خود را به جهانیان نشان دهد و چشم همگان را به خود و سازه های خود خیره کند . این هنر زیبای از دل طبیعت برخواسته توانست با تلفیق با توانایی و زیبایی روح انسانی تلفیق شود و به شاهکارهایی چشم نواز مبدل و در این عصر (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 23048 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (2)

فیلم آموزش حرفه ای نرم افزار فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial Juicy Kicks را برای علاقمندان به کارهای گرافیکی و طراحان و گرافیست ها در نظر گرفته ایم . در این فیلم آموزشی که توسط کمپانی phlearn تهیه شده شما رتوش ترکیبی را فرا خواهید گرفت . در این روش رتوش شما از ترکیب سازی عکس ها و تصاویر مختلف برای ایجاد و خلق تصاویر دیدنی و جذاب استفاده خواهید کرد . فیلم آموزش حرفه ای فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial به نام (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 22629 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه کامل آناتومی بدن انسان Atlas of Human Anatomy Pack که بصورت 3 بعدی به تشریح بدن انسان می پردازد کاملترین مجموعه تصویری آناتومی بدن انسان می باشد . این مجموعه اکنون برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در بیشتر کشورها تدریش می شود . در مجموعه آموزشی آناتومی بدن انسان Atlas of Human Anatomy به تشریح پا و مچ پا ، دست ، سر و گردن ، زانوها ، لگن ، شانه ، ستون فقرات ، قفسه سینه و شکم بصورت 3 بعدی می پردازد . این مجموعه توسط (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 23035 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (1)

فیلم آموزشی How To Practice Hypnosis Without Fear یک برنامه آموزشی برای استفاده در محیط خانه می باشد . اگر می خواهید به طور دائم ترس را از خود دور کنید و احساس نشاط و شادابی داشته باشید می توانید از این برنامه آموزشی هیپنوتیزم در خانه استفاده نمایید . در فیلم آموزشی چگونه بدون ترس هیپنوتیزم انجام دهیم شما یا می گیرید که موانع مخرب روحی و روانی را از خود دور نمایید و با آرامش کامل به انجام Hypnosis بپردازید . هیپنوتیزم شاخه‌ای از علم روانشناسی است که در آن به وسیلهٔ تلقین، شخص در حالت خاصی ازهوشیاری قرار می‌گیرد. هیپنوتیزم یا به طور دقیقتر هیپنوز موجب تسلط دیگری بر فرد نمی‌شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات می‌پردازد . ضمیر ناخودآگاه تنها یک تئوریست که توضیح حقایق روی آن سوار می‌شود. هیپنوتیزور نمی‌تواند هرآنچه دوست داشت به سوژه تلقین کند .

 

Mostafa.b بازدید : 91521 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (2)
دانلود فیلم آموزشی  Kate Vidulich 1000 Calorie Accelerator چگونه وزن خود را کم کنیم

فیلم آموزشی  Kate Vidulich 1000 Calorie Accelerator چگونه وزن خود را کم کنیم  با این جمله تبلیغاتی آغز میشود . 1000 کالری خود را در کمترین زمان ممکن بسوزانید . خیلی از شما عزیزان گرامی دغدغه این مورد را دارید که به چه صورت میتوانید با ورزش درست و یک برنامه ریزی دقیق می توانید به وزن ایده آل خود دست یابید و به بهترین نحو ممکن به وزن ایده آل خود دست یابید (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 90115 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی LYNDA PHOTOSHOP CC One on One Advanced Tutorial

فیلم آموزشی LYNDA PHOTOSHOP CC One on One Advanced Tutorial به شما تمامی مهارت ها و تکنیک های پیشرفته و حرفه ای فتوشاپ را خواهد آموخت . این دوره آموزشی توسط یکی از محبوب ترین مدرسین فتوشاپ یعنی Deke McClelland به شما تدریس می شود و او به شما خواهد آموخت که چگونه به به تنظیم رنگ های عکس ها بپردازید و چه تنظیماتی را رعایت نمایید تا بهترین نتیجه و کیفیت را کسب نمایید . هم چنین شما تکنیک ها و (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 10810 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Learning Adobe Photoshop CS6 Training آموزش فتوشاپ

 فیلم آموزشی Learning Adobe Photoshop CS6 Training آموزش فتوشاپ  جدیدترین مجموعه آموزشی می باشد که توسط کمپانی مهارتهای بینهایت در سال 2014 منتشر گردیده است . نرم افزار محبوب فتوشاپ در نسخه CS6 خود توانسته است با اضافه کردن ابجکتها و گزینه های جدید کیفیت عملیاتی خود را بهبود بخشد و به بالاترین سطح ممکن در میان نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برسد . (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 17851 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (3)
آموزش Magic – The Complete Course by Joshua Jay دوره کامل شعبده بازی

نمایش های دیوید کاپرفیلد ، زیگفرید ، دیوید بلین و کریس انجل در همه جا دیده می شود ، اما تاکنون کسی برای آموزش این کارها اقدامی صورت داده . در این مجموعه 100 ترفند و حقه را توسط عکس بصورت گام به گام آموزش می بینید . در این مجموعه آموزشی فیلمی را شاهده می کنید که نشان نی دهد جاشوا جی در سن 16 سالگی چگونه در سمینار جهانی شعبده بازی برنده و جایزه را به خانه می برد .این مجموعه آموزشی (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 20282 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی INFINITESKILLS PHOTOGRAPHERS PHOTOSHOP CS5

فیلم آموزشی INFINITESKILLS PHOTOGRAPHERS PHOTOSHOP CS5 یکی دیگر از آموزشی" target="_blank">فیلم های آموزشی کمپانی بزرگ INFINITESKILLS می باشد که برای استفاده عکاسان از نرم افزار PHOTOSHOP طراحی شده است . نرم افزار PHOTOSHOP یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای ویرایش عکس است که با استفاده از آن می توانید کیفیت عکس های خودتان را افزایش دهید و به آن ویژگی های جدید اضافه نمایید . این دوره (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 17121 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (2)
دانلود HTML5 Projects Creating an Advanced Responsive Presentation

فیلم آموزشی Lynda HTML5 Projects Creating an Advanced Responsive Presentation به شما تکنیک های زبان HTML5 را برای ایجاد یک سایت را خواهد آموخت . شما پس از طراحی سایتتان باید ویژگی های مانند اسلایدها , تصاویر و ویدئوهایی را برای آن اضافه نمایید . این دوره توسط یک متخصص در این زمینه برنامه نویسی HTML5 به شما تدریس می شود که شما می توانید نهایت استفاده را از آن ببرید . شما با استفاده از این فیلم آموزشی می توانید که به (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 17315 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Drum Fill System روش صحیح نواختن درام

فیلم آموزشی Drum Fill System روش صحیح نواختن درام را هم اکنون میتوانید برای اولین بار در میان سایتهای فارسی زبان از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . همواره هنرجویان رشته موسیقی در تلاشند تا با یافتن منابع آموزشی در مورد ساز تخصصی خود بتوانند به هدف مورد نظر خود در کوتاهترین زمان ممکن دست یابند . سایت دانلو دفارسی همواره در تلاش است تا به راحتی منابع آموزشی درست را در اختیار (بیشتر…)

Mostafa.b بازدید : 18457 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)
دانلود فیلم آموزشی Lynda Creating Urban Game Environments in 3DS Max

فیلم آموزشی Lynda Creating Urban Game Environments in 3DS Max به شما کمک می کند تا با تمامی تکنیک های لازم برای ساخت فضاهای شهری سه بعدی آشنا شوید و آن ها را در محیط بازی های خود به بهترین نحوه مکمن بکار ببرید . Adam Crespi مدرس این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از بلوک ها و تکنیک های بافت پیشرفته به ساخت مدل هایی که در آن ها چند ضلعی کمتری بکار رفته است بپردازید . شما خواهید آموخت که (بیشتر…)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 7,365,717